MENU

Klachten

We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@coosacreatief.nl. Wij zullen altijd ons uiterste best doen om een oplossing te vinden, maar als dit niet naar tevredenheid lukt, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is, dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

Gastenboek

  • 24-04-2017 - Goedendag,
    Ook ik wil heel graag aan de slag met mijn...  lees meer
  • 24-04-2017 - ...  lees meer
  • 23-04-2017 - Zaterdag. In Den Bosch 3 potjes gekocht en mag ik...  lees meer
Plaats een bericht of reactie, maar stel hier geen vraag. Wij kunnen daar namelijk niet via dit gastenboek op antwoorden. Vragen kunnen worden gesteld via 'contact'.

Klantbeoordelingen

 

Tips en nog (veel) meer...

Krijg tips en blijf op de hoogte van nieuwe producten, workshops en meer leuke dingen via onze nieuwsbrief.
Aanmelden
© 2015 - 2017 COOSA Creatief | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel